Nezávislý blog Michala Jonáše o hrách všeho druhu

Titanfall 2 má právě teď význam více než kdy jindy. Krabicovka v PC verzi dnes nestojí ani šest stovek, což je výborná cena a nově je Titanfall 2 součástí předplatného EA Access, které vyjde buď na 99,- měsíčně, nebo 599,- ročně. Za tuto cenu pak máte přístup nejméně ke čtyřiceti plným hrám z produkce EA, tedy nově včetně Titanfallu 2. Já nedávno dohrál kampaň pro jednoho hráče, mimochodem velmi zajímavou a napínavou, přičemž mne hra okouzlila mimo jiné také svým nádherným grafickým provedením, které bych vůbec netipoval na dnes již starší Source engine od Valve. Hra při FHD rozlišení a maximálním nastavení grafiky nejenže naprosto nádherně vypadá, ale na mé GeForce GTX 1080 se samozřejmě naprosto plynule hýbá. Následující momentky jsou pořízené přímo z hraní kampaně a myslím, že dobře ilustrují, jak je Titanfall 2 graficky impresivní.

Hra se velmi příjemně ovládá, netrpí žádnými chybami, multiplayer (který mne ale nebaví, takže jsem ho jen letmo zkusil) šlape jak hodinky, grafika je naprosto famózní, stejně jako design prostředí a tak se hře prakticky nedá nic velkého vytknout. Jisté stáří enginu prozrazuje snad jen totální neinteraktivita prostředí, v němž také nejde vůbec nic rozbít. Ale, kdo z vás to hrál, pamatujete na ten impresivní návrh prostředí v továrně na domy, kde se všechno hýbalo ve třech rozměrech? Na mou duši, za poslední dobu si nepamatuji tak skvěle navrženou úroveň, která je jedna velká akční jízda od startu až po konec. A ani ty ostatní levely nejsou o moc horší. Titanfall 2 jsem si zkrátka převelice užil, kampaň dokončil asi za tři odpoledne (určitě jsem ji hrál přes deset hodin) a už se těším, až si ji třeba za pár let zase zopakuji.

 

Obrázky jsou chronologicky řazeny podle úrovní, jak jdou po sobě.